Saturday 30 June 2007

Day 59 - 14 Charms

-------------------------------------
CLICK HERE to read my Blog in DUTCH
-------------------------------------

To comment on today's blog CLICK HERE

-------------------------------------------------------------------------------------


Vandaag is de verjaardag van mijn zus en haar jongste kind. Ik heb heel veel zin om er naar toe te gaan. Maar twijfel ook. Ik zal wel zien hoe mijn been zich houdt.

Ik doe het vanochtend zo rustig mogelijk met eten, een sandwich en smoothie voor ontbijt en een salade voor de lunch. Op die manier heb ik nog aardig wat punten over. Ik zal wel zien of ik mijn "spaarpunten" moet gebruiken.

OK, ben terug! Op zich ging het wel. Mijn voet is niet echt happy met al dat zitten en lopen, maar eenmaal thuis had ik niet echt lang rust nodig om van het branderige gevoel af te komen.

Maar goed dit blog gaat over eten. Ik heb me wel goed gehouden. 3 bonbons, vier crackers, en 's avonds een kopje soep en VIJF boterhammen. Ik had behoorlijke honger. Dat is eigenlijk al de hele week zo. Raar, is voor het eerst in 8 weken dat ik honger heb. Maar het brood hielp wel. En omdat ik al bonbons op had en een stukje appelkruimelvlaai, heb ik geen ijs gegeten.

De bonbons zit me een beetje dwars. Ik had me voorgenomen, gebak, een paar toatjes en geen toetjes met room. Bonbons stonden niet in het plaatje, maar ja de bonbons waren zo lekker! Ik heb er in ieder geval van genoten. En al met al heeft het me maar een kleine 5 points gekost. Heel netjes moet ik zeggen.

Heb wel gesmokkeld met mijn armband. Ik heb alle bedels eraan gedaan, gewoon om te dragen en te kijken of het mooi stond, en dat staat het! Heb nu netjes zoals het hoort de bedels die ik nog niet verdiend heb teruggelegd in de la.

Ik ga morgen de trimfiets een plekje geven zodat ik van de week, als mijn voet goed genoeg voelt kan beginnen met mijn bewegingsprogramma. Dan kan ik de tussenbedels gaan verdienen.

Nu ja, slaaptijd voor mij. Ik ben erg moe na vandaag.

Smoothies (2 x 2 dl)
2,0 points
-------------------------------------
1,0 p - 2,0 dl skimmed yoghurt
0,0 p - 200 gr. fruit
1,0 p - 2 dl optimel yoghurt raspberry
1 glass of water

Breakfast
3,0 points

-------------------------------------
3,0 p - 1 WASA sandwich

Lunch
5,00 points (1/2) Pizza (zelfgemaakt)

-------------------------------------
0,0 p - green salad, paksoi, cucumber, tomato
5,0 p - 120 gr. salmon
1 glasses of water

Diner
14,5 points

-------------------------------------
5,0 p - 5 slices of rye bread
2,0 p - 20 gr. margarine
1,5 p - 1 white bun
0,5 p - 10 gr. veal
2,0 p - 20 gr. tunasalad
1,0 p - 10 gr. salmonsalade
2,5 p - 30 gr. goats cheese

Various
9,0 points

-------------------------------------
2,0 p - small piece of applecake
4,5 p - 3 leonidas chocolates
1,5 p - 5 canapes
1,0 p - 10 gr. goats cheese
0,0 p - 1 bakje fruitbowl (vers)
2 glasses of water

-------------------------------------
29,0 points: 8 glasses water, 3 vegetable - 2 fruit, 2 fat, 2 calcium
-------------------------------------

1. Day total : 33,5 pointsused - 4,5 bonuspointsused
2. Week total: 0,25 bonuspointsaved - 2,5 bonuspointsused = 2,25 Bonuspointsused

2 comments:

Anonymous said...

You're doing great! Keep up the good work =)

Anonymous said...

W0N7G9 Hello! Great blog you have! My greetings!

Twitter me!

    follow me on Twitter