Monday 4 June 2007

Day 33 - 11 Charms

TRANSLATION in PROGRESS

Vandaag een lastige dag om mijn eten te plannen. Ik ga bij mijn ouders lunchen, en uit eten met een vriend. Maar ik hoop inmiddels zoveel te weten van WW dat ik ook kan plannen "gaandeweg"

Ik neem in ieder geval ipv gebak voor mijn verjaardag bonsbons mee. Die zijn veel kleiner, en beter te beheersen dan een groot stuk gebak. Denk ik.............

Deze week is een lastige dag, en ik verwacht niet veel van mijn afval resultaten. Maar dit houdt niet in dat ik nu maar wat doe. *grinnik* behalve de bonbons dan. Gezellig zittend in de schitterende tuin van mijn ouders, genietend van de zon en het gezelschap heb ik er toch 4 gegeten. Maar zoals je ziet was de rest van de dag een WW succes. Alleen, hoeveel reken je nu voor sushi? Het is voor het grootste gedeelte rijst, met een klein beetje vulling. Ik heb maar 7 neergepoot. ik wist het echt niet.

Gisteren heeft fred een fotoreportage van mij gemaakt. Ik heb hem gevraagd dat elke 4 weken te doen. En zal deze toevoegen aan deze blog. De bedoeling is dat de lezers het verschil gaan zien. Wederom een moeilijke opgave voor mij; ik hou niet zo van foto's van mezelf. Maar in de lijn van deze blog is het visuele voor mezelf, het "zien" dat ik afval, belangrijk voor me. Ik hoor wel van jullie, de lezers, of jullie het een goed/leuk idee vinden.

Gisteren was een eel erg gezellige dag, hoewel ik moet toegeven dat de reactie van mijn ouders op mijn lijnpogingen een beetje "lauw" was. Het was moeilijk voor me om daar mee om te gaan. Het leek wel of mijn moeder niet goed wist wat ze nu weer moest zeggen op de zoveelste lijnpoging. Voor mij kwam dat als een beetje een domper. Ik had mezelf er teveel van voor gesteld denk ik. Ik had 4 weken lang er niets over gezegd, hopende dat ze iets zouden merken. Dat was niet zo. *grinnik* Nou ja!!

Maar gaande weg hadden we het er toch over, en ik hoop dat mijn ouders ook mijn blog lezen zo nu en dan. Voor mijzelf is het therapie, een openbaring soms. En nu ik mijn echte gewicht erop heb gezet een soort kleine "bevrijding".

Goed, tijd om de dag af te sluiten. Slaap ze!

Smoothies
1,0 points
-------------------------------------
0,5 p - 1 dl Optimel Yoghurt fruits of the forest
0,0 p - 50 gr. raspberries
0,5 p - 100 gr optimel vanilla flavord soft curd and peaches

Breakfas
6,5 points

-------------------------------------
2,0 p - 2 slices of rye bread
2,0 p - 40 gram balony (WW)
2,0 p - 20 gr. goats cheese
0,5 p - 15 gr. linera margerine 25%

Lunch
8,0 points

-------------------------------------
4,0 p - 4 bruine boterhammen
2,0 p - 15 gr. butter
1,0 p - 10 gr. goats cream cheese
0,5 p - 10 gr. cream cheese and herbs 20+
0,5 p - 15 gr. roast beef
0,0 p - 1 tomatoe

Diner
7,0 points

-------------------------------------
7,0 p - Sushi
0,0 p - 4 cola light


Diversen
8,0 points

-------------------------------------
8,0 p - 8 chocolates
-------------------------------------
6 glasses of water, 3 vegetables - 2 fruit, 2 fat, 2 calcium, 1 x *
-------------------------------------

1. Dag total : 30,5 pointsused - 0,5 bonuspointsaved
2. Week total: 3,5 bonuspointstosave - 0,5 bonuspointsaved = 3,0 bonuspointstosave

No comments:

Twitter me!

    follow me on Twitter